Veelgestelde vragen

Mocht je vragen hebben, maar staat je vraag er niet tussen. Neem in dat geval contact met ons op.

Inschrijven

Bezoek deze website en klik op de registratie button. U komt dan direct in de online inschrijfmodule. Doorloop de verschillende stappen en u ontvangt een automatische bevestiging van inschrijving. Het secretariaat zal u de finale bevestiging toesturen, na controle van uw registratie.

Het is voor dit congres niet mogelijk meerdere mensen tegelijk te registreren.

Online aanmelden kan tot een dag voorafgaand aan het congres.

Let op, aanmelden gaat op volgorde van binnenkomst op datum en daarbij geldt vol=vol.

Wijzigen / annuleren

U kunt een wijziging in uw registratie aanvragen via registrations@congresscare.com. U kunt uw registratie zelf niet online wijzigen.

U kunt uw registratie alleen schriftelijk annuleren door een email te sturen aan registrations@congresscare.com. U ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. De annuleringsvoorwaarden kunt u vinden op deze pagina.

Accreditatie / certificaat

Op deze pagina kunt u terug vinden voor welke verenigingen accreditatie is aangevraagd, en welke punten reeds zijn toegekend.

Het congressecretariaat zal na afloop van het congres binnen twee weken de accreditatiepunten toekennen in uw persoonlijk dossier, tenzij anders gecommuniceerd.

U ontvangt per email binnen twee weken na afloop van het congres een certificaat van deelname, tenzij anders gecommuniceerd.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem in dat geval contact met ons op.